OŠ Dobriša Cesarić sudjelovala u petoj mobilnosti u sklopu Erasmus+ projekta u Turskoj

25.5.2022. | 09:21

J.M.

Pregleda: 1471

VEZANO

Učenici OŠ „Dobriša Cesarić“ sudionici Škole stvaralaštva Novigradsko proljeće
Sportska dvorana OŠ ʺDobriša Cesarićʺ pri završetku, a spremno je i idejno rješenje za dvoranu Kanižlićeve škole
Održan dio projekta ʺPut plastikeʺ, u organizaciji Lore i Bioteke, kao jedna od 21 škole iz svih županija RH
Održan okrugli stol u povodu 15. obljetnice projekta Cesarić u Cesariću
Svaki pomak na bolje u Požegi postaje problem?!?!
Do početka školske godine očekuje se završetak prve faze radova na OŠ Dobriša Cesarić
Završila 6. Opća planinarska škola u HPD Gojzerica Požega
GNK Dinamo kamp: Marin Galić i David Bardač iz Škole nogometa Kutjevo dobili poziv iz Zagreba
FOTO: 2. Obiteljski uskrsni piknik u Velikoj
Objavljen prijedlog kalendara za sljedeću školsku godinu, nikad kraći školski praznici


(FOTO: J.M.)

25.5.2022. | 09:21 | J.M.
Pregleda: 1471

OŠ Dobriša Cesarić sudjelovala je u petoj mobilnosti u sklopu Erasmus+ projekta Life with values u Turskoj od 9.5 do 14. 5.2022. u mjestu Germencik/ Kusadasi. Gost domaćin bila je Osnovna škola Sehit Cafer Ortaokulu iz mjesta Germencik. Na mobilnosti su sudjelovali učenici sedmih razreda Matej Miličević, Patrik Milinković, Ivan De Marco i Niko Radić. Nastavnice u pratnji su bile Julijana Madaj Prpić i Julijana Banovac sa ravnateljicom Zvjezdanom Krip. 

Aktivnosti koje su se odvijale bile su pod zajedničkim krilaticama : Peace, Emphaty i Generosity. 

Prvi dana aktivnosti održana je dobrodošlica za učenike i učitelje iz četiri zemlje: Portugala, Španjolske, Hrvatske i Poljske. Slijedio je glazbeni i scenski program gdje smo mogli čuti i upoznati narodne pjesme i tradicijski ples iz okolice mjesta Germencik, zatim su učenici odradili aktivnost upoznavanja i predstavljanja, podijeljeni su im pokloni dobrodošlice. Isti dan su koordinatori projekta upoznali guvernera pokrajine Aydin zaduženog za poslove u obrazovanju, upriličen je sastanak svih sudionika s gradonačelnikom mjesta i ravnateljem škole. Smještaj je bio organiziran u mjestu Kusadasi, oko 20 km od škole. 





Drugi dan aktivnosti bio je rezerviran za rad na digitalnim alatima u školi. Sudjelovali su i učitelji i učenici. Upoznavali smo i radili u Canvi, Pixtonu i Wordsearch alatima.  Slijedio je posjet mjestima Selcuk i Isabey džamiji, te pitoresknom selu Sirince poznatom po prodaji začina. U poslijepodnevnim satima posjetili smo grad Kusadasi, poznato odmaralište, utvrdu u Kusadasiju, te njihovu tržnicu, na samoj obali Egejskog mora. 

Treći dan aktivnosti organiziran je posjet Pamukalle kaskadama, jednom od najupečatljivijih mjesta u Turskoj, te posjet termalnim bazenima. 

Četvrti dan učenici i učitelji odrađivali su kreativne radionice izrade rukotvorina od papira i slaganja origami ždralova kao podsjetnika na potrebu održanja mira u nestalnim vremenima. Održana je izložba svih rukotvorina s mobilnosti iz Grčke, Hrvatske, Španjolske i Portugala. Održan je sastanak koordinatora i snimanje podcasta s učenicima. Poslijepodne je ostavljeno za posjet hramovima u Efesu. Slijedio je posjet Kući djevice Marije, zadnjem poznatom prebivalištu djevice Marije. 

Peti dan je organizirana plovidba brodom po Egejskom zaljevu, upoznavanje s ljepotama krajolika, te međusobno upoznavanje učenika i učitelja u ovoj mobilnosti. Održana je evaluacija uspješnosti odrađene mobilnosti i oproštajna večera s domaćinima. 



Tijekom ove mobilnosti, kao i kod svih dosadašnjih naglasak je bio na razvijanju komunikacijskih vještina učenika, upoznavanju različitih školskih sustava, upoznavanja lokalnih tradicijskih kultura, upoznavanje s radom na različitim web 2.0 digitalnim alatima te razmjenom dobre prakse među učiteljima. 

Projekt započeo 2019. godine uspio se održati i kroz nesigurnu pandemijsku 2020. godinu putem čestih online aktivnosti i sastanaka kojih su nositelji bili učenici sadašnjih sedmih razreda s koordinatoricom i učiteljicama. Velika pohvala ide svim učenicima sudionicima projekta na predstavljanju škole i svoje domovine. Ovakvi projekti i njihova uspješnost odraz su rada mnogih sudionika koji na njima rade, temelj su daljnjem razvoju društva tolerantnosti, društva savjesnih i odgovornih građana. Mnoge primjeri dobre prakse mogu se implementirati kroz učiteljev i učenikov daljnji profesionalni i privatni razvoj.



Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI