22.04.2011.
Vjeran Blašković
Pregleda: 9040
Dok su vani temperature sve veće, radnici u Slogi proizvode kapute za iduću zimu
(FOTO: Vjeran Blašković)
Poboljšanje usluge, prilagodba kupcu i tržišna orijentacija prvi su potezi koje je u požeškoj tekstilnoj industriji Sloga povukla nova predsjednica uprave Dijana Ferković. Čelnu poziciju tvrtke u većinskom državnom vlasništvu (53%) preuzela je 8. veljače ove godine.
- Sloga nije radila na izgradnji tržišne marke, strani kupci znaju za kvalitetu koju nudimo, a novima se moramo predstaviti novim vizualnim identitetom, kaže Ferković. Dodaje kako Sloga najviše proizvodi za naručitelje iz Austrije i Švicarske za koje šije odjeću pod markama Windsor, Strellson, Joop i Stainbock. Od njih dobivaju materijale, uzorke i skice po kojima se kroji.
Povratak u Europu
- Naručitelji iz Zapadne Europe zbog poskupljenja troškova u Aziji sve se više vraćaju u Europu i traže nove proizvodne kapacitete. Sloga je stranim kupcima zanimljiva i zbog skorašnjeg ulaska Hrvatske u Europsku uniju, priča Ferković. Kaže kako Sloga ne može diktirati tržište, ali ga može dobro pratiti.
Požeški Outlet
Nedavno je u skladu s novim razmišljanjima u tvrtki uz same proizvodne pogone u Arslanovcima preuređena Outlet trgovina u kojoj se odjeća nudi po tvorničkim cijenama, ali i značajnim popustima.
Predsjednica uprave pojašnjava kako je kupac stavljen na prvo mjesto, a da su popusti dio rješenja za puna skladišta koja je zatekla kada je došla u tvrtku. Kaže kako su rasprodaje poduplale prošlogodišnji promet u istom razdoblju.