Svečanim otvorenjem „plavih polica“ SPAR Hrvatska i Nova TV najavili početak projekta „Startaj Hrvatska“

Plava polica- Spar
(FOTO: SPAR)

15.9.2020. | 12:20 | K.P.
Pregleda: 3598

Svečanim otvorenjem posebnih „plavih polica“ u odabranim SPAR supermarketima i svim INTERSPAR hipermarketima započeo je veliki medijski projekt „Startaj Hrvatska“. Projekt su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV.

Mali hrvatski poduzetnici i start upovi će putem jedinstvenog TV formata gledateljima Nove TV ispričati svoju poduzetničku priču o proizvodima koji će se moći kupiti u SPAR trgovinama. Njihovi su proizvodi izloženi u posebnim „plavim policama“ u SPAR supermarketima i INTERSPAR hipermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Za sudjelovanje u projektu prijavilo se više stotina malih poduzetnika i start upova, a gledatelji Nove TV i kupci SPAR-a imaju priliku upoznati priče i proizvode osam najboljih kandidata.




Batela, Zorina mast, Superheraw, Shapello, Jaggety, Ghee, Spara i Špajz proizvodi su koji će putem ovog jedinstvenog projekta pokušati doći do povjerenja kupaca SPAR-a.


Diana Prpić iz Karlovca sa svojim BIO slatkim namazom od batata „Batela“ kaže da uživanje u slatkom nikad nije bilo „bezgrešnije“. Tijana Božović Galjanić poručuje iz Opatije da su njene „Superheraw“ organske, vege pločice namijenjene svim superherojima i onima koji će se tako osjećati nakon što konzumiraju ovaj ukusan i hranjiv proizvod. Iz Klisa dolaze Ivana Perić i Dejana Miletić, koje će ljubitelje finih kolača sigurno osvojiti svojim „Spara“ trajnim kolačem (nije greška :) ) s domaćim maslinovim uljem i ručno sjeckanim suhim voćem i orašastim plodovima.

Mirise bakine kuhinje donijet će Martina Završki iz Darde, sa svojim svježe pripremljenim „Špajz juhicama“, koje jednostavno „vraćaju u život“. Tu je također i začin naših baka koji se krije pod brendom „Jaggety“ Zagrepčanke Jasne Karavanić, spravljen isključivo od domaćeg, zdravog povrća koji se minimalno prerađuje kako bi se zadržala sva nutritivna svojstva i okusi.

Da ghee maslac zaista opravdava status božanskog nektara, uvjereni su Berna Storjak i Donat Rupčić koji u Zagrebu pod brendom „Ghee“ izrađuju ukusan pročišćeni maslac koji se dobiva pažljivom obradom mlijeka, a pogodan je za sve one koji su alergični na mliječne proizvode ili osjetljivi na gluten.



Na plavoj polici SPAR trgovina kupci će moći pronaći i „Zorinu mast“ iz domaće, tradicionalne proizvodnje Gorana Čipčića iz Dugopolja koja se pokazala uspješnom u tretiranju nadražene kože. Kućni ljubimci, ali i

njihovi vlasnici, napokon će moći uživati u blagodatima potpuno prirodne kozmetike za dlakave ljubimce, „Shapello“, koju je osmislila Mary Novosel iz Kloštar Ivanića.

Ovih osam poduzetnika i start upova te osam proizvoda putem projekta „Startaj Hrvatska“ dobilo je jedinstvenu priliku plasirati svoje proizvode na hrvatsko tržište, a samo jedan od njih postat će HIT proizvod 2020., o čemu će u konačnici odlučiti kupci SPAR-a koji kupnjom proizvoda mogu podržati svoj omiljeni proizvod.



VIŠE NA TEMU:
SPAR
TRGOVINE
OTVORENJE

Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI