Smartcity aktivnosti: Dostupna digitalna platforma “e-usluge Grada Požege”

Smartcity aktivnosti: Digitalna platforma “e-usluge Grada Požege”
(FOTO: Grad Požega)

29.3.2021. | 20:36 | Grad Požega
IZVOR: Grad Požega
Pregleda: 1155

Grad Požega uspostavio je i stavio u primjenu, odnosno u punu produkciju platformu „e-usluge Grada Požege“. Platforma je realizirana vlastitim kapacitetima unutar službi Grada Požege te predstavlja dio SmartCity aktivnosti Grada Požege. Ova platforma objedinjuje digitalne usluge i radne procese koji se odvijaju digitalnim putem. Sastoji se od dva osnovna područja – područje web aplikacija i područje digitalnih obrazaca.

Područje web aplikacija objedinjuje i otvara zainteresiranim građanima i poslovnim subjektima pristup određenim web aplikacijama, primjerice, GIS preglednik programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem, aplikacija transparentno.pozega.hr za uvid u registar javne nabave, i ostale raspoložive aplikacije. Platforma je profilirana kao središnje i jedinstveno poslužno mjesto, kako za građane i poslovne subjekte, tako i za službenike Grada Požege. Tako se na platformi nalaze i aplikacije koje imaju ograničen pristup samo za registrirane korisnike, a služe obavljanju svakodnevnih radnih procesa upravnih tijela, npr. aplikacija za upravljanje i održavanje nerazvrstanih cesta Grada Požege.




Područje Digitalni obrasci predstavlja niz izrađenih i kategoriziranih web obrazaca putem kojih građani mogu podnijeti zahtjev prema upravnim odjelima Grada Požege.




Trenutačno je na platformi integriran 21 web obrazac koji su transformirani u digitalni oblik te funkcionalni za primjenu. Obrasci su prilagođeni za prikaz preglednika na osobnim računalima te na pametnim telefonima i tabletima. Korištenje digitalnih obrazaca olakšava podnositeljima postupak predaje zahtjeva te skraćuje ukupno vrijeme postupka od podnošenja do rješavanja, a u brojnim slučajevima i smanjuje potreban broj dolazaka u Grad. Osim tih prednosti, građanima se omogućuje preglednija evidencija njihovih podnesaka, jer sustav svu komunikaciju s pratećim podacima o podnesku, odnosno zahtjevu, podnositelju dostavlja povratno i putem elektroničke pošte.



Zahtjeve i druge podneske i dalje je moguće predati klasičnim načinom, bilo osobnom dostavom u pisarnicu Grada Požege ili putem pošte. No, digitalni obrasci predstavljaju alternativnu, odnosno dodatnu mogućnost komunikacije građana i poslovnih subjekata s Gradom Požegom, kojoj je cilj olakšati i povećati kvalitetu komunikacije.

Pristup platformi može se ostvariti kroz izbornik na službenoj internetskoj stranici Grada Požege, ili putem sljedeće poveznice: https://www.pozega.hr/eusluge/.

Izvor:www.pozega.hr



Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI