Priča o ilegalnom prijevozu za Njemačku: ʺMislila sam da će mi put biti ugodniji i brži, gadno sam se prevarila!ʺ

Ilustracija
(FOTO: google)

10.9.2018. | 09:28 | 034 Portal
IZVOR: Čitateljica
Pregleda: 18457

Nije tajna niti čudo da se u ovim teškim financijskim vremenima pojedinci koriste ilegalnim radnjama kako bi došli do novaca.

Čitateljica (čiji su osobni podaci poznati redakciji) ispričala nam je kako je prevarena od strane prevarantskog dvojca iz požeškog kraja.

Kako se svakim danom sve više ljudi iseljava i odlazi trbuhom za kruhom u Njemačku, Austriju, Irsku i tako dalje, s tim se povećala i potražnja autobusnih i avionskih karata prema spomenutim smjerovima, a karte su nadasve skupe i rijetko tko si može priuštiti let avionom.

Tako su se pojavili pojedini prijevoznici koji putem osobnih oglasa i društvenih mreža gotovo svakodnevno nude prijevoz prema spomenutim zemljama. U prijevoz se podrazumijeva i prtljaga, paketi, namještaj, kućni ljubimci i sve ostalo što bi eventualno ponijeli sa sobom kad se selite.

Naša čitateljica kaže kako se i ona sama jednom prilikom odlučila za takvu vrstu prijevoza jer je imala dosta prtljage, a i cijena prijevoza joj je bila prihvatljiva.

„Oglas je bio sasvim solidan, ljudi su nudili prijevoz osoba i prtljage kombijem u smjeru u kojem sam ja išla, cijena karte nije baš bila ni jeftina, ali mi je bila prihvatljiva i mislila sam da će mi biti lakše ako se vozim s nekoliko ljudi u kombiju, nego s 45 u autobusu. Prevarila sam se“, kaže ogorčena gospođa.

„Prvo smo se satima vozili okolo naokolo dok smo „pokupili“ sve putnike, zatim smo jedva utrpali svu prtljagu koju smo imali, pa smo gotovo sjedili jedni drugima u krilu. Vozač koji nas je vozio je bio neki balavac od cca. 20-ak godina, neiskusan i neoprezan u vožnji te smo ga morali preklinjati da nam stane kako bismo išli na toalet. Rekao nam je kako mu je „šefica“ zabranila stajanje te da će dobiti otkaz ako nam bude stajao na benzinskim postajama.

Kad smo stigli na granicu, vozač je sam izašao iz kombija i nešto rekao cariniku te je uslijedila pretraga kombija i nas putnika. Naravno, svak od nas si je nosio domaće hrane, jaja, sira, slanine, kobasice i ostalog bez čega smo svi ostali. Jedan od putnika imao je osobnu iskaznicu koja je istekla te je zajedno sa svojom prtljagom ostao na granici. A u kombiju je pronađeno nekoliko pakovanja duhana bez markica koji nije nitko od putnika ponio sa sobom, no vozač je rekao da je duhan naš te da on nema ništa s tim. Satima smo stajali na granici, no bar smo otišli do toaleta jer prije toga smo stali samo jednom“, priča čitateljica.

Ovakva vrsta prijevoza ne podrazumijeva nikakvo osiguranje u slučaju prometne nesreće ili kvara na vozilu te bi se putnici sami morali snaći za povratak natrag ili nastavljanje puta.

„Kad smo napokon došli u Njemačku, u kombiju smo ostali samo jedan mladić i ja. Stao nam je na izlazu s autoceste u blizini grada gdje živi mladić i rekao da je to njegov kraj puta te da izađemo van. Do mog mjesta bilo je još 80-ak kilometara, a u tom gradu gdje smo stali nisam poznavala baš nikoga. Imala sam sreće što znam malo njemačkog pa sam nazvala taksi koji me odvezao do prvog autobusnog kolodvora te sam nakon gotovo 2 dana vožnje iz Hrvatske stigla u svoj stan. Premorena, uplašena, gladna, prljava i osiromašena za pozamašan iznos, kako za prijevoz u kombiju, tako i za hranu bez koje sam ostala na granici.“

Čitateljica kaže kako joj nije cilj nekoga ocrniti, već samo upozoriti sve moguće putnike koji se odluče na ovakvo putovanje jer doista postoji puno ljudi koji putuju iz požeškog kraja prema Njemačkoj, a nitko nije zaslužio da ga se praktički opljačka i dovodi u opasnost.

„Kad sam kasnije drugima ispričala svoje iskustvo, čula sam kako taj par varalica iz požeškog kraja godinama vara ljude i dovodi ih u razne neugodne situacije prilikom prijevoza. Čula sam da neki spominju kako su u nekoliko navrata prevozili i ilegalne putnike. Samo sam mislila da će mi put biti lakši, brži i udobniji ako izbjegnem gužvu u autobusu. Prevarila sam se i bila bih sretna kad bi moja priča „spasila“ makar jednu osobu od ovog neugodnog iskustva“, završava čitateljica.

FOTO: Ilustracija

Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.