Hrabri telefon proslavio 20 godina djelovanja

Hrabri telefon
(FOTO: Google)

04.10.2017. | hrabri telefon
Pregleda: 1597

Povodom 20 godina djelovanja i obilježavanja Tjedna djeteta, udruga Hrabri telefon održala je 3. listopada 2017. godine okrugli stol o društveno odgovornom poslovanju u zajednici.

Događaj pod nazivom "DOP – priča s obje strane" okupio je predstavnike brojnih organizacija civilnoga društva te predstavnike poslovnog sektora kojima su se predstavila neka od najznačajnijih partnerstva tijekom godina djelovanja.

Društveno odgovorno poslovanje koncept je i način razmišljanja koje se sve brže razvija, a izvještavanje o društvenom učinku i održivosti postaje uobičajena praksa uglednih tvrtki. Prema HGK, uspješna je ona tvrtka koja ujednačeno vodi računa o svom ekonomskom, društvenom i okolišnom utjecaju, a DOP predstavlja poslovni model i način upravljanja u kojem se profit ostvaruje na društveno odgovoran način.


Od svojeg osnutka 1997. godine, Hrabri telefon djeluje s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške djeci i njihovim obiteljima. Vizija Udruge je doprinijeti stvaranju društva u skladu s najboljim interesima i potrebama svakog djeteta. Partneri organizacije u ostvarivanju ove vizije koji su predstavili svoju motivaciju i dobiti iz partnerstva su Hauska i Partner, Degordian, Señor i NovaTV.


Prilikom izlaganja istaknuli su važnost sinergije poslovnog i civilnog društva, kreativne slobode i povjerenja organizacije u njihovu stručnost, dvosmjerne komunikacije u partnerstvu. Posebno su istaknuli kako je osnovna motivacija za ovakvim partnerstvima: "smisao" rada, odnosno osjećaj koji onda dijele zaposlenici tvrtki da čine nešto više za društvo.

"Hrabri telefon iz dosadašnjih partnerstava izdvaja dvije najveće dobiti – naučili smo jako puno o nečemu u čemu mi nismo skoro ništa znali– o odnosima s javnošću, organizaciji događanja, davanju izjava u medije, pisanju objava za društvene mreže, a druga dobit nam je još važnija a to je da smo zahvaljujući partnerstvima mogli doprijeti i informirati najširu javnost, djecu, roditelje i druge odrasle zabrinute za djecu iz cijele Hrvatske o postojanju pomoći i podrške putem savjetodavnih linija Hrabrog telefona, Hrabri telefon za djecu 116 111 te Hrabri telefon za mame i tate 0800-0800. – rekla je Hana Hrpka, predsjednica udruge.

Po završetku predstavljanja partnera, uslijedila je otvorena rasprava u koju su se uključili uzvanici Okruglog stola, predstavnici poslovnog i civilnog društva te su predstavili svoja iskustva i viđenje društveno odgovornog poslovanja, a raspravu je otvorio Volonterski centar Zagreb koji je podijelio svoja iskustva u koordinaciji korporativnog volontiranja.

Na kraju Okruglog stola Hana Hrpka je dodijelila zahvalnice za podršku i izniman doprinos ostvarenju vizije društva u skladu s najboljim interesima svakog djeteta partnerima te se zahvalila tvrtkama koje su se tek uključile i podržavaju rad Hrabrog telefona, Hrvatskoj elektroprivredi, Hrvatskom Telekomu, INA-i te Span-u.


Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI