04.08.2017.
Pozega.hr
Pregleda: 2689
Naslov slike
(FOTO: 034 portal)
Udruga "Prijatelji životinja" i ove godine provodi tradicionalnu ljetna kampanju "Obitelj na more, a pas na ulicu?!” kojom se šalje jasna poruka protiv napuštanja ljubimaca prije godišnjih odmora te se potiče mikročipiranje. Problem neodgovornog ljudskog postupanja i napuštanja životinja prisutan je u svim općinama i županijama Hrvatske, zbog čega je potrebno provoditi zakonske odredbe, kontrolirati građane i sankcionirati neodgovorne. Ove se godine u kampanju uključio i Grad Požega izradom plakata i letaka koji će biti podijeljeni našim sugrađanima kako bismo zajedno radili na podizanju društvene svijesti o etičkoj i zakonskoj neprihvatljivosti takva ponašanja.
Kampanja ovoga puta nosi i konkretnu "financijsku" poruku neodgovornim vlasnicima o tome da je izbjegavanje mikročipiranja pasa kažnjivo novčanim iznosom i do 6000 kuna te ih poziva na odgovorno ponašanje. Situacija u kojoj je, protivno zakonskim obavezama vlasnika, nemikročipirano oko 30 posto pasa, pridonosi povećanju broja napuštenih životinja, osobito u ljetnim mjesecima za vrijeme godišnjih odmora te znatno opterećuje gradske proračune. Osim samih životinja ispaštaju i odgovorni građani - porezni obveznici čijim se novcima financira zbrinjavanje napuštenih životinja i rad skloništa.
Mikročipiranje dugoročno smanjuje broj napuštenih pasa, štedi novac lokalnoj zajednici te povećava kvalitetu života Vaših sumještana, prvenstveno kroz manji broj pasa lutalica i njihovu veću procijepljenost.