14.04.2015.
Mario Nakić
Pregleda: 5261
HZZO
(FOTO: Aleksandar Grlić)
Sanja Baković, glasnogovornica Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje reagirala je na jučerašnji članak objavljen na 034portalu: "HZZO: "Nismo zaprimili zahtjev za Danielovo liječenje"; tu je dokaz da jesu!". Smatra da ton članka nije fer prema HZZO-u te pojašnjava kako oni uistinu nisu nikada zaprimili zahtjev za liječenje 10-godišnjeg Požežanina Daniela Krajnca u inozemstvu, za što je prvo potrebna preporuka njegovog liječnika specijalista.
Još jednom odgovaramo isto kako smo jučer odgovorili i na upit Vašeg novinara Aleksandra Grlića: obitelj Krajnc nije podnijela zahtjev za liječenje u inozemstvu za dječaka Daniela Krajnca Hrvatskom zavodu za zdravstveno osiguranje (HZZO) te stoga HZZO nije odbio zahtjev jer zahtjev nije niti zaprimljen. Podatak je istovremeno provjeren u Direkciji HZZO kao i u Područnoj službi HZZO-a u Požegi.
Jedini zahtjev koji je obitelj podnijela je zahtjev za povrat troškova za obavljeni postupak magnetske rezonance (MR) za dječaka, što je liječničko povjerenstvo u područnoj službi Požega i odobrilo, no to nije zahtjev za liječenjem u inozemstvu. Nekorektno je da navodite neistinite podatke u tekstu prozivajući HZZO kada zahtjev za liječenje u inozemstvu nije niti podnesen.
U odgovoru koji smo Vam poslali objasnili smo postupak podnošenja zahtjeva za liječenje u inozemstvu kako bi autor teksta razumio način provođenja i odobravanja postupka.
Obitelj uvijek može podnijeti zahtjev ukoliko dobije preporuku liječnika specijalista, te priloži medicinsku dokumentaciju.
Liječenja u inozemstvu u većini slučajeva složeni su i skupi medicinski postupci koji se ne mogu obaviti u zdravstvenim ustanovama u Republici Hrvatskoj. Kada HZZO zaprimi zahtjev, svaki zaprimljeni zahtjev razmatraju tri liječnika specijalista iz različitim zdravstvenih ustanova koji utvrđuju mogu li se liječenja obaviti u Hrvatskoj i je li zahtjev osnovan. Na temelju mišljenja potom HZZO donosi rješenje.
Smatramo neprofesionalnim činjenicu da niste uvažili naš odgovor, a ovim je tekstom nanesena šteta HZZO-u jer su tekst s neistinitim tvrdnjama prenijeli i drugi mediji. Službu za odnose s javnošću HZZO-a čini tim zaposlenika koji svakodnevno odgovaraju novinarima i građanima na desetine pitanja, telefonski i putem e-maila. Odgovore provjeravamo odmah, kako ste i sami rekli, odgovor ste dobili ekspresno, te se iz tog razloga ne potpisujemo pojedinačno u odgovorima.