HZZO: ¨Nekorektno je prozivati nas kada zahtjev nije ni podnesen¨

HZZO
(FOTO: Aleksandar Grlić)

14.04.2015. | Mario Nakić
Pregleda: 5261

Sanja Baković, glasnogovornica Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje reagirala je na jučerašnji članak objavljen na 034portalu: "HZZO: "Nismo zaprimili zahtjev za Danielovo liječenje"; tu je dokaz da jesu!". Smatra da ton članka nije fer prema HZZO-u te pojašnjava kako oni uistinu nisu nikada zaprimili zahtjev za liječenje 10-godišnjeg Požežanina Daniela Krajnca u inozemstvu, za što je prvo potrebna preporuka njegovog liječnika specijalista.

Još jednom odgovaramo isto kako smo jučer odgovorili i na upit Vašeg novinara Aleksandra Grlića: obitelj Krajnc nije podnijela zahtjev za liječenje u inozemstvu za dječaka Daniela Krajnca Hrvatskom zavodu za zdravstveno osiguranje (HZZO) te stoga HZZO nije odbio zahtjev jer zahtjev nije niti zaprimljen. Podatak je istovremeno provjeren u Direkciji HZZO kao i u Područnoj službi HZZO-a u Požegi.

Jedini zahtjev koji je obitelj podnijela je zahtjev za povrat troškova za obavljeni postupak magnetske rezonance (MR) za dječaka, što je liječničko povjerenstvo u područnoj službi Požega i odobrilo, no to nije zahtjev za liječenjem u inozemstvu. Nekorektno je da navodite neistinite podatke u tekstu prozivajući HZZO kada zahtjev za liječenje u inozemstvu nije niti podnesen.


U odgovoru koji smo Vam poslali objasnili smo postupak podnošenja zahtjeva za liječenje u inozemstvu kako bi autor teksta razumio način provođenja i odobravanja postupka.


Obitelj uvijek može podnijeti zahtjev ukoliko dobije preporuku liječnika specijalista, te priloži medicinsku dokumentaciju.

Liječenja u inozemstvu u većini slučajeva složeni su i skupi medicinski postupci koji se ne mogu obaviti u zdravstvenim ustanovama u Republici Hrvatskoj. Kada HZZO zaprimi zahtjev, svaki zaprimljeni zahtjev razmatraju tri liječnika specijalista iz različitim zdravstvenih ustanova koji utvrđuju mogu li se liječenja obaviti u Hrvatskoj i je li zahtjev osnovan. Na temelju mišljenja potom HZZO donosi rješenje.

Smatramo neprofesionalnim činjenicu da niste uvažili naš odgovor, a ovim je tekstom nanesena šteta HZZO-u jer su tekst s neistinitim tvrdnjama prenijeli i drugi mediji. Službu za odnose s javnošću HZZO-a  čini tim zaposlenika koji svakodnevno odgovaraju novinarima i građanima na desetine pitanja, telefonski i putem e-maila. Odgovore provjeravamo odmah, kako ste i sami rekli, odgovor ste dobili ekspresno, te se iz tog razloga ne potpisujemo pojedinačno u odgovorima.




Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI