Hrvatska pošta pokrenula istragu nakon pisma naše čitateljice

Zgrada Hrvatske pošte u Požegi
(FOTO: Aleksandar Grlić)

08.01.2014. | Mario Nakić
Pregleda: 17578

Nakon što smo objavili pismo čitateljice koja je iz Australije poštom poslala pred Božić paket svojoj djeci u Požegu, a paket je prema njezinim riječima stigao poluprazan, dobili smo odgovor iz Hrvatske pošte.

"Za konkretan slučaj provodi se interna provjera. Nadležni su razgovarali i s primateljem i s pošiljateljem te rade aktivno na rješavanju nastale situacije na obostrano zadovoljstvo. S obzirom na to da primatelj nije uložio službenu reklamaciju, sam tijek provjere je nažalost pokrenut tek sada, tako da konkretnije informacije u ovom trenutku ne možemo dostaviti. Što se dogodilo i da li je bilo ikakvih nepravilnosti, tek će se utvrditi."

"Pozivamo korisnike usluga Hrvatske pošte koji nisu zadovoljni pruženom uslugom ili su imali problema u dostavi svojih pošiljaka da se jave Sektoru za korisnike Hrvatske pošte na broj telefona 0800-303-304 ili putem e-mail adrese [email protected] kako bi izravno mogli riješiti svoju reklamaciju, iznijeti svoj prijedlog ili prigovor. Svaki prigovor korisnika se evidentira i prosljeđuje nadležnim službama, a kako bi se kvaliteta usluga što ih Hrvatska pošta pruža korisnicima u cijeloj zemlji održala na što višem nivou, a eventualni problemi ili nedostatci uklonili", stoji u odgovoru koji potpisuje Jo Kempen, voditeljica Odjela za odnose s javnošću Ureda za korporativne komunikacije u Hrvatskoj pošti.




Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI