Tele-tvrtke više ne smiju maltretirati korisnike nakon raskida ugovora

Tele-tvrtke više ne smiju maltretirati korisnike nakon raskida ugovora


(FOTO: tportal.hr)

3.12.2019. | 12:32 | slobodnadalmacija.hr
IZVOR: slobodnadalmacija.hr
Pregleda: 2087

Smiju li teleoperatori zvati korisnike koji su u fazi raskida ugovora i planiraju prijeći drugom davatelju usluge?

Premda nam se činilo da je ovakva praksa legitimna jer su je tele-tvrtke dosad nesmetano provodile, iz Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) tvrde da nije tako. Prije nekoliko dana je, inspektor elektroničkih komunikacija u ovoj agenciji donio rješenje koje se odnosi na poslovnu praksu tvrtke A1.

– Zabranjuje se operatoru A1 Hrvatska d.o.o. iz Zagreba pozivanje ili kontaktiranje krajnjih korisnika na neki drugi način u tijeku postupka promjene operatora za koji je tele-tvrtka zaprimila odnosno supotpisala jedinstvenu izjavu krajnjeg korisnika o raskidu ugovora, i na kojoj je označeno da je korisnik upoznat i pristaje podmiriti dugovanja postojećem operatoru te da raskida sve usluge.

Praksa nagovaranja korisnika na ostanak u određenoj mreži sada, prema inspekcijskom rješenju HAKOM-a, postaje sporna i nezakonita, no primatelji usluga vjerojatno nemaju ništa protiv toga. Naime, u procesu raskida ugovora i prelaska na novu ugovornu obvezu korisnici, u pravilu, ostvaruju bolje uvjete nego kad se odlučuju na određeni tele-paket regularnim putem. 

(IZVOR: www.slobodnadalmacija.hr)


Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni ovogodišnjim programom Zlatnih žica Slavonije u Požegi?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI