Sramota u Slavoniji: Trgovac izvrijeđao dječaka jer je igračku platio sitnišem koji je uštedio

18.3.2021. | 11:09

I.S.
IZVOR: Glas-slavonije.hr

Pregleda: 5551

NOVO

Izložba “Kreativni i Neovisni” otvorena u Gradskoj knjižnici Požega
Izložba “Kreativni i Neovisni” otvorena u Gradskoj knjižnici Požega
Topla proslava 101. rođendana Gradskog muzeja Požega: glazba, tradicija i puno emocija
Topla proslava 101. rođendana Gradskog muzeja Požega: glazba, tradicija i puno emocija
Učiteljica Martina Čerti i njezin 3.a posvetili Dan osoba s invaliditetom djevojčici koja ih spaja – Teni Šimčik
Učiteljica Martina Čerti i njezin 3.a posvetili Dan osoba s invaliditetom djevojčici koja ih spaja – Teni Šimčik
Uz visoke uzvanike i dodjelu priznanja Jakšić proslavio svoj Dan i blagdan svete Barbare
Uz visoke uzvanike i dodjelu priznanja Jakšić proslavio svoj Dan i blagdan svete Barbare
Državno odvjetništvo pokreće istragu protiv gradonačelnika Miličevića?
Državno odvjetništvo pokreće istragu protiv gradonačelnika Miličevića?
Poezija i makrame Slavice Šperande oduševili posjetitelje Gradske knjižnice Požega
Poezija i makrame Slavice Šperande oduševili posjetitelje Gradske knjižnice Požega
Požeški ulični svirač Rajko: Od tambure do frule za zmije
Požeški ulični svirač Rajko: Od tambure do frule za zmije
Županijska vatrogasna zajednica donijela plan rada i proračun: Fokus na mladeži i preventivi
Županijska vatrogasna zajednica donijela plan rada i proračun: Fokus na mladeži i preventivi
Svečani trenutak za Požegu: Otvoren restoran Mama Mia La Pasta, novo središte vrhunske gastronomije
Svečani trenutak za Požegu: Otvoren restoran Mama Mia La Pasta, novo središte vrhunske gastronomije
NE PROPUSTITE ŽENSKU VEČER SMIJEHA ZA SVE SPOLOVE: Kazališna kavana, subota 6. prosinca u 20:30.
NE PROPUSTITE ŽENSKU VEČER SMIJEHA ZA SVE SPOLOVE: Kazališna kavana, subota 6. prosinca u 20:30.
Sramota u Slavoniji: Trgovac izvrijeđao dječaka jer je igračku platio sitnišem koji je uštedio

Sitiniš
(FOTO: slobodna-dalmacija)

18.3.2021. | 11:09 | I.S.
IZVOR: Glas-slavonije.hr
Pregleda: 5551

Dječak je mjesecima štedio novac, a kada ga je u pratnji majke htio potrošiti u trgovini u središtu grada, doživjeli su niz uvreda od trgovca kojemu njihov novac nije bio prihvatljiv. Nažalost, riječ je o još jednom slučaju koji svjedoči kako trgovci sve češće odbijaju gotovinu u manjim apoenima.

"Dječak je došao u trgovinu kupiti skupu igračku, za koju je štedio mjesecima. Njegova ušteđevina bila je džeparac u novčanicama manjih apoena i kovanicama. Roditelji ga na taj način uče vrijednosti mukotrpnog rada i štednje da bi ostvario ono što želi. On je bio ponosan što je konačno zaradio i uštedio za ono što želi kupiti. Međutim, odnos prema djetetu i roditelju u trgovini bio je neprihvatljiv. Kad je prodavač vidio da dijete plaća gotovinom, što je služben i legalan način plaćanja, počeo je psovati i iščuđavati se, i to samo zato što je trajalo dok dijete izbroji svoj vrijedno ušteđen novac. U trgovini nije bilo drugih kupaca i dječak nije smetao nikome dok ga je brojio. Štoviše, on je potrošio velik iznos novca u toj trgovini, a trgovac ga je izvrijeđao psujući mu. Majka i dijete zahvalili su trgovcu i ispričali se zbog vremena koje su mu uzeli, no trgovac njima nije zahvalio na kupnji, čak ih nije ni pozdravio na izlasku. Čudan odnos poduzetnika prema kupcu u vrijeme pandemijom narušene ekonomije", iskustvo je mlade obitelji koje nam je prenijela njezina prijateljica, s obzirom na to da je majka strana državljanka koja ne govori najbolje hrvatski jezik.

Svjesna je, kaže, da u vrijeme pandemije trgovci preferiraju beskontaktno plaćanje, no, ističe, novac je novac, a u ovakvim bi situacijama trgovci trebali biti dio društva koji podržava nove generacije kada je riječ o odgovornom stavu prema novcu.

Iz osječkog Centra za edukaciju i informiranje potrošača (CEIP) zgroženi su ovakvom poslovnom praksom. Ističu, svaki je apoen hrvatskog novca jednako vrijedan kao sredstvo plaćanja i ovakve, za kupce ponižavajuće, situacije odraz su loše poslovne politike.

"Trgovac nije imao nikakav razlog dječakov novac ne prihvatiti ili prihvatiti ga na tako neprimjeren način. Riječ je o lošoj poslovnoj praksi, koja u konačnici može imati štetan učinak na poslovanje tvrtke. To kako se trgovac ponaša u izravnom kontaktu s kupcima ogledalo je svake trgovačke tvrtke. U propisima nema stavke koja bi regulirala ovakvo ponašanje zaposlenika trgovine, no tu je mogućnost obraćanja vlasniku ili upravi poslovnog subjekta dopisom u kojemu se situacija objašnjava te kojim se traži isprika. Sigurna sam da bi u ovome slučaju poslodavac reagirao jer ovakvo ponašanje prema kupcima nije reprezentativno", kaže Tanja Popović Filipović iz CEIP-a.

Ivana Solar za Glas Slavonije


Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni ovogodišnjim programom Zlatnih žica Slavonije u Požegi?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI