Slavonac prije tri godine kupio novi auto: Od tada je više na popravku nego na cesti

Automobil, kupovina
(FOTO: Net.hr)

17.9.2023. | 10:47 | net.hr
IZVOR: net.hr
Pregleda: 6252

Vedran iz Novske prije tri godine kupio je automobil francuskog proizvođača za sebe i trudnu suprugu. U tri godine s novim automobilom prešao je svega 20.300 km jer je automobil više na servisu nego kod njega.

"Prvi problemi krenuli su nakon pola godine, auto je bio na popravku. Vraćen je drugi dan, opet se nakon tri dana pokvario i bio je 40 dana na popravku. Elektronika. Oni isto ne kažu što je u pitanju, sve je to neka elektronika. Pali se stalno tih četiri pet kontrolnih lampica, provjerite kočnice, start-stop… Servisni intervali su sada 60 dana, prije toga je bilo 40 dana, a prije toga 60 dana, pa 25 dana. Ukupno, u ove tri godine auto je proveo jedno šest do sedam mjeseci na servisu sigurno", kaže Vedran za net.hr.

U servisu su mu rekli da će automobil doći pogledati inženjer iz inozemstva, koji bi trebao znati otkloniti kvar. Međutim, 40 dana je prošlo, a od inženjera ni traga ni glasa.


Pri povratku sa zadnjeg servisa kap je prelila čašu.


"Vraćao sam se kući iz servisa, napravio 30 kilometara. I opet kvar. Čekao sam vučnu službu. Kad je čovjek iz vučne otvorio gepek kazao je: ʼImate nekih dijelova ovdje. To mora biti na motoru, to ne smije biti u gepeku.ʼ Ja sam prvo mislio da su to neki njihovi dijelovi ostali, ali oni su meni dali auto s pola mojih dijelova u gepeku. Ajde još zaštitne plastike, ali filter zraka, neke cijevčice…to sve mora biti na motoru", prepričava za net.hr Vedran.

"Nije bilo ni isprike. Oni su se sjetili da su to zaboravili montirati. Nema isprike, nema ničega. I ono što me najviše zaboljelo, vrate mi auto i u prepucavaju se oko toga je li mehaničar kriv, da oni imaju puno posla, i onda im izleti da nisu auto ni popravili. A bio je dva mjeseca kod njih", govori Vedran, dodajući da želi upozoriti javnost na ovakve slučajeve.

Kaže da gubi cijele dane na šlepanje automobila u servis. Tu su i troškovi cestarine kada automobil pokupi sa servisa i krene prema kući pa na pola puta mora stati i čekati vučnu službu jer se kvar ponovno pojavi.

"Nije mi cilj njih sramotiti niti izganjati svoje neko pravo. Želim da dođe do javnosti da ljudi vide, pogotovo zato što dijelove zaboravljaju stavljati. Nemate vozilo 60 dana, usmeno vam kažu da auto nije moguće popraviti - neće vam to napisati - čeka se inženjer iz inozemstva, zatim me zovu da su popravili, ja idem po auto svjestan da će se opet popaliti lampice da je kvar u pitanju i onda još u gepeku nađem dijelove. To nije zloba, to je čisti nemar. Normalno da ne možete popraviti kad ostavljate pola dijelova u gepeku. Hvala bogu da taj iz stručnjak nije došao, on bi se križao da je to vidio…"

Prodavatelj pak cijelu stvar negira, kaže Vedran.

"Tvrde da se auto može popraviti. Nemam ništa protiv, neka se popravi, samo što se ne može popraviti. U pitanju je materijalni nedostatak, ali oni to negiraju. Oni to mogu negirati, ali dužni su popraviti, a ne mogu popraviti. Vrate mi auto sa servisa da ne prekrše zakonski rok za popravak i onda sve ponovo. I tako to sad ide u krug", prepričava Vedran nevjerojatnu priču s kojom se strpljivo nateže već tri godine.

Angažirao je i odvjetnika, u tijeku je privatna tužba.

Opširnije o ovom slučaju porčitajte na portalu net.hr


VIŠE NA TEMU:
SLAVONAC
KUPNJA
AUTOMOBIL
SERVIS

Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Hoćte li glasati na izborima za EU Parlament?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI