Ilustracija
(FOTO: pakrackilist.hr)
Medij pakrackilist.hr piše kako su dobili obavijesti iz pakračkog Komunalca i HEP-a koji zbog prirode posla imaju direktan kontakt s korisnicima. Putem priopćenja poručuju korisnicima da ubuduće ne dolaze u njihove prostore predviđene za rad sa strankama (plaćanje računa i sl.) već da koriste ostale načine komunikacije. Prenosimo priopćenja.
„S ciljem suzbijanja širenja bolesti uzrokovane koronavirusom – COVID-19, društvo Komunalac d.o.o. do daljnjega će zatvoriti prostore u kojima se obavlja poslovanje sa strankama. Slijedom navedenoga blagajna Komunalac d.o.o. neće raditi do daljnjega, a krajnje kupce molimo da svoje račune podmiruju putem Internet bankarstva, FINA-e ili sl.“, stoji u priopćenju pristiglom iz pakračkog Komunalca.
Sličnom objavom oglasili su se i iz Hrvatske elektroprivrede:
„Povodom aktualne epidemiološke situacije uzrokovane koronavirusom, a prema preporukama javnozdravstvenih tijela, HEP – Operator distribucijskog sustava je organizaciju rada prilagodio novonastalim okolnostima. Kako bi se izbjegao ulazak djelatnika u zatvorene prostore (kuće i stanove) radi redovnog očitavanja brojila (u naseljima Dobrovac, Jagma, Korita, Subocka, Kričke, Kukunjevac Brezine, Gaj, Brekinska, Kapetanovo Polje, Strižičevac, Goveđe Polje, Rađenovci, Rajčići te sva sela od Pakraca prema Požegi) i minimizirao rizik od osobnog fizičkog kontakta, HEP ODS poziva korisnike da očitaju stanje brojila i dostave ga na jedan od sljedećih načina:
- Aplikacija Moja mreža (na web stranici HEP ODS-a)
- Govorni automat – 0800 0555
- Info telefon – 0800 300 407
- Email – info.dpkriz@hep.hr
U slučaju nemogućnosti dostave očitanja stanja brojila, operator sustava će procijeniti potrošnju.
(Izvor:pakrackilist.hr)