Stalo nam je do Vaše privatnosti i do boljeg korisničkog iskustva. Budući da 034 portal i njegovi partneri koriste kolačiće, dužni smo Vas na to upozoriti i zatražiti Vašu privolu. Više o kolačićima pročitajte ovdje: Pravila privatnosti. Pročitajte i Uvjete korištenja. Nastavkom korištenja ovih stranica pristajete na naša Pravila privatnosti i Uvjete korištenja.
Što su kolačići i zašto ih koristimo?
Kolačići su male računalne datoteke koje program šalje Vašem pregledniku. Služe nam da omogućimo korisnicima sigurno pretraživanje našeg sadržaja (zaštita od spama), sudjelovanje u anketama, komentiranje itd. Također, koristimo kolačiće naših partnera za vođenje statistike posjećenosti i prilagođeni prikaz oglasa. Naši kolačići su potpuno bezopasni za Vaš uređaj, možete ih lako obrisati u bilo kojem trenutku.
Ako prihvaćate naša Pravila privatnosti i Uvjete korištenja, kliknite "Prihvaćam" i nastavite uživati u sadržaju. Ako, pak, ne prihvaćate, onda nemojte koristiti ove stranice.
FOTO: istockphoto
Chevrolet Camaro izvorno je predstavljen kao odgovor na Ford Mustang 1966. Prva generacija Camara, koja se proizvodila u SAD-u od 1966. do 1969., utjelovila je sve ono po čemu je jedan sportski automobil iz šezdesetih godina prošlog stoljeća kasnije postao poznat, uključujući i raskošnu potrošnju goriva. Uz vlasništvo nad Camarom trebalo je zakupiti i benzinsku stanicu. Šalimo se, naravno, ali brojke o potrošnji nisu šala.
Osnovni Camaro pokretalo je 140 KS, s linijskim motorom 3,8 litrenim motorom sa šest cilindara te ručnim mjenjačem s tri stupnja. S ugradnjom V8 motora (SS verzija) od 6,5 l i 350 KS dolazimo do fascinantne brojke. Vlasnici vozila šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog stoljeća javljali su nevjerojatne podatke, a prosjek potrošnje na 100 km bio je oko 43 litre. Odnosno litra goriva na malo više od dva kilometra.
(Izvor: revijahak.hr)