Na akcijama se najčešće kupuju hrana, piće i kućanske potrepštine

Njuškalo
(FOTO: 034 portal)

29.11.2016. | M.B.
Pregleda: 3858

Akcije i popusti u velikoj mjeri utječu na kupovne odluke te hrvatski građani imaju visok interes za redovnom konzumacijom sadržaja vezanog uz pogodnosti u trgovačkim lancima i trgovinama. Ažurnost informacija, direktno uspoređivanje cijena proizvoda, preglednost ponude, dobivanje obavijesti o novim akcijama u trgovinama i pretraživanje najbližih trgovina izdvajaju pod prednosti interneta kao osnovnog izvora informacija o akcijama i popustima. Zaključci su to velikog istraživanja koje je Njuškalo, najveće online hrvatsko tržište, proveo na nacionalnom reprezentativnom uzorku populacije te, u skladu s potrebama i željama kupaca, uveo jedinstvenu platformu Popusti.

Popusti, kao nova kategorija na Njuškalu, donose najveću objedinjenu ponudu svih akcija, popusta i kataloga na tržištu, osnovne informacije te popis poslovnica i adresa trgovina i trgovačkih lanaca, a korisnici po prvi put mogu pretraživati određeni proizvod za kojeg žele znati je li negdje na akciji, bez prelistavanja čitavog kataloga. U novom korisničkom računu Kupac mogu izrađivati liste za kupovinu, spremiti proizvode koji im se sviđaju i aktivirati upozorenje koje će ih obavijestiti kada se željeni proizvod pojavi na akciji ili popustu. Također, odabirom lokacije na računalu, tabletu ili pametnom telefonu, Popusti korisnicima prikazuju sve trenutno snižene proizvode u okolini.

Njuškalo, kao najveći i najpopularniji internetski oglasnik svjesan potreba i sa potpunim razumjevanjem korisnika, uvođenjem kategorije Popusti zaokružuje cjelokupni izbor i ponudu te postaje jedinstvena platforma, kakva do sad nije bila dostupna u Hrvatskoj.


Informiranje o akcijama i popustima putem interneta učestala je praksa, čak 4 od 5 ispitanika informacija o akciji koju su pronašli putem interneta barem povremeno potakne na kupnju, a Njuškalovo istraživanje pokazuje i druge, zanimljive kupovne navike u Hrvatskoj. Čak 38 posto ih redovito obavlja kupnju temeljem akcijskih cijena, a 40 posto to čini često. Kada je riječ o samom informiranju putem kataloga s akcijama i popustima, korisnici u prosjeku pregledaju 7 od 10 kataloga. Čak 81 posto ih se o kupovini informira putem takvog sadržaja. Među njima je 56 posto žena i 44 posto muškaraca, a više od polovice ih je u dobi od 18 do 49 godina.


Na temelju prikupljenih informacija o akcijama i popustima, najčešće se kupuju hrana i piće, kućanske potrepštine i proizvodi za osobnu njegu. Slijede ih odjeća i obuća, hrana i oprema za kućne ljubimce, dječja odjeća i oprema, kućanski aparati i posuđe te namještaj. O navedenim se kategorijama istim redom korisnici i najčešće informiraju o akcijama i popustima u trgovinama.

Informiranje o akcijama i popustima putem interneta učestala je praksa, čak 4 od 5 ispitanika informacija o akciji koju su pronašli putem interneta barem povremeno potakne na kupnju, a Njuškalovo istraživanje pokazuje i druge, zanimljive kupovne navike u Hrvatskoj. Čak 38 posto ih redovito obavlja kupnju temeljem akcijskih cijena, a 40 posto to čini često. Kada je riječ o samom informiranju putem kataloga s akcijama i popustima, korisnici u prosjeku pregledaju 7 od 10 kataloga. Čak 81 posto ih se o kupovini informira putem takvog sadržaja. Među njima je 56 posto žena i 44 posto muškaraca, a više od polovice ih je u dobi od 18 do 49 godina.

Na temelju prikupljenih informacija o akcijama i popustima, najčešće se kupuju hrana i piće, kućanske potrepštine i proizvodi za osobnu njegu. Slijede ih odjeća i obuća, hrana i oprema za kućne ljubimce, dječja odjeća i oprema, kućanski aparati i posuđe te namještaj. O navedenim se kategorijama istim redom korisnici i najčešće informiraju o akcijama i popustima u trgovinama.


Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI