Evo kako ćete po novome moći naručivati kave i pića u kafićima

3.6.2020. | 08:59

I.S.
IZVOR: 24sata.hr

Pregleda: 9039

NOVO

Učiteljica Martina Čerti i njezin 3.a posvetili Dan osoba s invaliditetom djevojčici koja ih spaja – Teni Šimčik
Učiteljica Martina Čerti i njezin 3.a posvetili Dan osoba s invaliditetom djevojčici koja ih spaja – Teni Šimčik
Uz visoke uzvanike i dodjelu priznanja Jakšić proslavio svoj Dan i blagdan svete Barbare
Uz visoke uzvanike i dodjelu priznanja Jakšić proslavio svoj Dan i blagdan svete Barbare
Državno odvjetništvo pokreće istragu protiv gradonačelnika Miličevića?
Državno odvjetništvo pokreće istragu protiv gradonačelnika Miličevića?
Poezija i makrame Slavice Šperande oduševili posjetitelje Gradske knjižnice Požega
Poezija i makrame Slavice Šperande oduševili posjetitelje Gradske knjižnice Požega
Požeški ulični svirač Rajko: Od tambure do frule za zmije
Požeški ulični svirač Rajko: Od tambure do frule za zmije
Županijska vatrogasna zajednica donijela plan rada i proračun: Fokus na mladeži i preventivi
Županijska vatrogasna zajednica donijela plan rada i proračun: Fokus na mladeži i preventivi
Svečani trenutak za Požegu: Otvoren restoran Mama Mia La Pasta, novo središte vrhunske gastronomije
Svečani trenutak za Požegu: Otvoren restoran Mama Mia La Pasta, novo središte vrhunske gastronomije
NE PROPUSTITE ŽENSKU VEČER SMIJEHA ZA SVE SPOLOVE: Kazališna kavana, subota 6. prosinca u 20:30.
NE PROPUSTITE ŽENSKU VEČER SMIJEHA ZA SVE SPOLOVE: Kazališna kavana, subota 6. prosinca u 20:30.
Gastro čarolija u srcu Adventa: Festive Point Vanilla osvaja Požegu
Gastro čarolija u srcu Adventa: Festive Point Vanilla osvaja Požegu
Spomen 26. obljetnice požeškog Stolnog kaptola
Spomen 26. obljetnice požeškog Stolnog kaptola
Evo kako ćete po novome moći naručivati kave i pića u kafićima

Evo kako ćete po nove moći naručivati kave i pića u kafićima
(FOTO: Arhiv)

3.6.2020. | 08:59 | I.S.
IZVOR: 24sata.hr
Pregleda: 9039

"Smart service" digitalna je aplikacija koju su najavili u Hrvatskoj obrtničkoj komori, njome se žele uvesti jednostavniji, efikasniji i brži način posluživanja u kafićima i restoranima, pa i hotelima.

Po dolasku u ugostiteljski lokal, gosti više neće morati čekati konobara da bi vidjeli ili čuli ponudu te odabrali što žele naručiti, nego će to moći učiniti sami.

Ekipi 24 sata na predstavljanju aplikacije pokazano je kako će to izgledati. Bili su gosti u zamišljenom kafiću i uvjerili se kako je sustav naručivanja poprilično jednostavan, kako za ugostitelje tako i za goste. Bez potrebe za posebnim “uputama o korištenju” sjeli su za stol označen brojem šest.

Prije samog ulaska u digitalni meni trebali su odabrati jedan od sedam ponuđenih jezika, a nakon toga otvara se ponuda kafića, odnosno restorana. Svaka ponuda dolazi s fotografijom te detaljnim opisom hrane i pića, a navedena je, naravno, i njegova cijena. Moglo se i dodatno naglasiti kako, umjesto s običnim mlijekom, žele kavu s bademovim.

Slične izmjene u ponudi mogu se tražiti i ako se naručuje hrana. Nakon narudžbe stigla je potvrda, a kavu koju su naručili donio je ipak konobar. U rekordno brzom roku i, naravno, s bademovim mlijekom umjesto običnog.

Izvor: www.24sata.hr


Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni ovogodišnjim programom Zlatnih žica Slavonije u Požegi?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI