Utjecaj uspjeha na Svjetskom prvenstvu na hrvatsku ekonomiju

FOTO: google

Utjecaj uspjeha na Svjetskom prvenstvu na hrvatsku ekonomiju

16.7.2019. 09:29 | Adam Walker PREGLEDA: 519

Svjetsko prvenstvo u Rusiji bilo je izvanredan sportski događaj koji se s velikim zanimanjem pratio diljem svijeta. Hrvatska na početku nije bila među favoritima na stranicama kao što je www.sportskokladenje24.com, ali to zasigurno ne umanjuje njezin uspjeh na natjecanju. Proboj u finale Svjetskog prvenstva je nevjerojatan uspjeh i upravo to je svrstava među vodeće nogometne reprezentacije. Publika se sad nada da možemo nastaviti taj uspjeh i konkurirati na europskim natjecanjima sljedeće godine.

Još važniji od toga je mogući neočekivani napredak hrvatske ekonomije kao rezultat navedenog uspjeha. Stručnjaci, poduzetnici i turistički djelatnici predviđaju da će ovo dovesti do ogromne popularizacije hrvatskog brenda diljem svijeta, a samim tim i do ekonomskog procvata. Ovo predviđanje se temelji na činjenici da je ovo Svjetsko prvenstvo bilo najveće i najskuplje ikad, a procijenjeni troškovi iznose 14.2 milijarde dolara.

Brojke gledanosti su oborile rekorde, a finale između Hrvatske i Francuske pratilo je 516.6 milijuna gledatelja. 3.5 milijardi ljudi gledalo je neki dio Svjetskog prvenstva 2018., što čini malo manje od pola svjetskog stanovništva. 1.12 milijardi gledalo je najmanje minutu finala. Ove brojke su zadivljujuće i odličan su pokazatelj mogućeg napretka Hrvatske jer se ovim skrenula dodatna pažnja na zemlju i sve više ljudi će u bliskoj budućnosti birati Hrvatsku kao putnu destinaciju.


Hrvatska je, između ostalog, na putu do finala pobijedila i domaćina Rusiju, što je itekako utjecalo na primijećenost zemlje. Izvještaji pokazuju da su strani mediji spomenuli Hrvatsku 118 482 puta na dan održavanja ove utakmice. Također, Mediatoolkit je zabilježio da je riječ “Hrvatska” na svjetskim web stranicama korištena tri puta više nego tijekom prethodne tri godine.

Društveni mediji su dodatno utjecali na spominjanje Hrvatske uz veliku podršku iz različitih krajeva svijeta. Štoviše, hrvatski turistički brend HTZ je izvijestio da su zabilježili porast posjećenosti stranice veći od 200 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

 

Svi ovi podaci o prošlogodišnjem uspjehu pokazuju da će on imati ogroman pozitivni utjecaj na hrvatsku ekonomiju tijekom godina koje dolaze.





Tagovi: ekonomija, svjetsko prvenstvo, hrvatska