Tuning show u Velikoj i oldtimer izložba u Požegi (foto, video)

17.08.2013. | Aleksandar Grlić
Pregleda: 18096

Dvostruka poslastica za ljubitelje uređivanja motornih vozila ovog vikenda sastojala se od 3. po redu međunarodnog oldtimer susreta u Požegi i 1."Street style" natjecanja u Velikoj. Oldtimeri sastavljani od više automobila, dijelovi ručno rađeni i naručivani iz inozemstva uz puno uložene ljubavi i rada obilježili su 3. "Trophy Zlatnom dolinom" u organizaciji Oldtimer cluba "Trophy" iz Požege.

Oko 100 izlagača iz cijele Hrvatske predstavilo je na Trgu Sv. Trojstva svoje metalne ljubimce. Pored brojnih njih pažnju je plijenio i jedan ručno rađeni "Jeep".
- Motor je Daihatsuov, sjedala su iz Opela kalibre, farovi i hladnjak iz Zastave 101. Sve sam radio sam po svojim nacrtima. Trebalo mi je 4 i pol godine, ali malo pomalo. Ovo nije klasični old timer. To je Daihatsu kamiončić iz 2006. godine koji je bio polupan pa su iz njega uzeti dijelovi.

Sve slike s izložbe oldtimera pogledajte u fotogaleriji.


- Limariju sam ručno radio pomoću gumenog čekića. Poslije sam to fino kitao i izbrusio. Tako se to radi i u Rols Royceu. Inače sam automehaničar i strojarski tehničar pa mi to nije bilo problem. Jedino treba vremena i živaca. Kad sam ga napravio bilo je raznih problema, rezao sam i pomjerao amortizere da dobijem dobar luk skretanja. Nisam ga još registrirao, problem je broj šasije. Pri atestu traže i tko ga je konstruirao, tko je radio izračune, a ja nisam ovlašten da to radim. Možda će se to promijeniti u EU, ali sad ga samo vozim po vrtu i uz Orljavu. Zapravo ga nisam vozio godinu dana, meni je glavni "gušt" bio napraviti ga. Nije me puno ni koštao, uzmem tablu lima za 100 kuna i imam posla za mjesec dana - priča nam Krešimir Grizelj iz Požege


Zvijezda je bio i Laurin & Klement (Škoda) iz 1930. Iako troši više od 15 litara goriva bez stajanja je stigao preko Krndije iz Našica.


Laurin & Klement (Škoda) iz 1930.

- Nabavio sam ga u Zagrebu. Restauriran je godinu i pol. 1924. godine su tvornicu preuzela braća Škoda i samo dodavali svoj znak, ovo je zadnja serija koja nosi ovoime. Automobil je inače prvi put registriran u Hrvatskoj 1941. godine u Rijeci, a zadnji 1960. godine u Velikoj Gorici. Policija mi je iz arhive izvadila njegovudokumentaciju i na temelju nje sam registrirao vozilo. Imam i mali kamiončić Ford iz 1926. godine u voznom stanju i treba ga samo obojiti. Volim sve što je lijepo idrukčije. Ovo je skup hobi ako ne radiš sam, a ovisi i u kojem je stanju vozilo - priča Ivica Valenčak.

Ivan Radoević iz Zagreba obnovio je kamion Hanomag iz 1952. godine kakvog je vozio u mladosti, a na prikolicu postavio restaurirani fijaker kojeg je vozio njegovotac. - Ovaj kamion sam vozio kao mladi početnik. Imao sam uvijek želju sastaviti takvog i onda sam ga pronašao u Šibeniku. Bio je u lošem stanju, obnova limarije je trajalaskoro 2 godine. Platio sam ga oko 2000 eura ili maraka i ne znam koliko sam uložio u njega. Sada ga ne bi prodao ni za što, ostavit ću ga svojem sinu koji je takođervozač. Radio sam vikendima i svaki dan, pomogao mi je prijatelj koji je umirovljeni limar i lakirer. Složio sam ovaj kamion za svoj "gušt". Kad se moja unuka vrati smora opet ćemo krenuti u Sisak, Garešnicu, sve redom. To me veseli, putujemo i družimo se s ljudima - priča nam Radoević.


Kamion Hanomag iz 1952. godine

- To je fijaker od mog pokojnog oca. On je bio kirijaš u Remetama u podsljemenskoj zoni, imao je konje. To je nekoć bila limuzina s kojom se išlo u crkvu. kasnije jekupio kamion i tako smo se modernizirali, sin sad vozi nove MAN-ove kamione. Nemamo više konja, ali unuka koja ide na jahanje ima želju i morat ću joj nabaviti jednogmalog ponija za veselje - nastavlja i najavljuje kako iduće godine dolazi s Mercedesom iz 1949.

- Ovo je "Dijana" iz 1975. godine. Original pocinčane šarafe sam dobavio iz Francuske. Zadnjih 5 godina sam iz okolice kupio tri Dijane koje nisu bile sprešane iuništene i od njih sam napravio jednu. Kada sam bio mlad nisam imao mogućnosti da je kupim, sada sam si ispunio tu želju. Bio sam s njom i na reliju u Banja Luci. Nijeneka maksimalna brzina, uredno se vozi do 80 kilometara na lokalnim cestama, a može potegnuti i do 130. Troši jako malo 4 do 5 litara - priča Vlado Blažetić izŠtivice.


Dijana iz 1975. godine

Stree style (auto tuning) natjecanje u Velikoj

Nakon izložbe oldtimeri su se zaputili u Veliku gdje se održava 1. street style natjecanje automobila u Požeško-slavonskoj županiji. Na ovom natjecanju boduju se izgled automobila, promijenjeni dijelovi na vozilima, urednost i opći dojam u oko 40 različitih kategorija.

- Došli smo iz Jakovlja pokazati aute i pomoći dečkima iz Velike koji rade susret po prvi put. Mi svoj susret organiziramo već 4 do 5 godina. Na automobilu sam promijenio prednji branik, mašina je polirana, stavljen je sportski filter, turbina otvorena, felge su farbane - pokazuje nam i nabraja brojne modifikacije Goran Zbukvić.
- Ne znam kako ću proći ovo mi je prvi put da se natječem, ali ima puno, čak 40 pehara, tako da imam neke šanse. Najbolji automobil će dobiti najveći pehar kao "Top of the show". Novčane nagrade nemamo, možda ćemo ih imati iduće godine - priča nam jedan od organizatora Antonio Keresteš.

Što su još radili na svojim automobilima pogledajte u videu.





Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Koje je vaše mišljenje o euru godinu dana nakon uvođenja?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI