Smartcity aktivnosti: Dostupna digitalna platforma “e-usluge Grada Požege”

Smartcity aktivnosti: Digitalna platforma “e-usluge Grada Požege”
(FOTO: Grad Požega)

29.3.2021. | 20:36 | Grad Požega
IZVOR: Grad Požega
Pregleda: 1146

Grad Požega uspostavio je i stavio u primjenu, odnosno u punu produkciju platformu „e-usluge Grada Požege“. Platforma je realizirana vlastitim kapacitetima unutar službi Grada Požege te predstavlja dio SmartCity aktivnosti Grada Požege. Ova platforma objedinjuje digitalne usluge i radne procese koji se odvijaju digitalnim putem. Sastoji se od dva osnovna područja – područje web aplikacija i područje digitalnih obrazaca.

Područje web aplikacija objedinjuje i otvara zainteresiranim građanima i poslovnim subjektima pristup određenim web aplikacijama, primjerice, GIS preglednik programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem, aplikacija transparentno.pozega.hr za uvid u registar javne nabave, i ostale raspoložive aplikacije. Platforma je profilirana kao središnje i jedinstveno poslužno mjesto, kako za građane i poslovne subjekte, tako i za službenike Grada Požege. Tako se na platformi nalaze i aplikacije koje imaju ograničen pristup samo za registrirane korisnike, a služe obavljanju svakodnevnih radnih procesa upravnih tijela, npr. aplikacija za upravljanje i održavanje nerazvrstanih cesta Grada Požege.




Područje Digitalni obrasci predstavlja niz izrađenih i kategoriziranih web obrazaca putem kojih građani mogu podnijeti zahtjev prema upravnim odjelima Grada Požege.




Trenutačno je na platformi integriran 21 web obrazac koji su transformirani u digitalni oblik te funkcionalni za primjenu. Obrasci su prilagođeni za prikaz preglednika na osobnim računalima te na pametnim telefonima i tabletima. Korištenje digitalnih obrazaca olakšava podnositeljima postupak predaje zahtjeva te skraćuje ukupno vrijeme postupka od podnošenja do rješavanja, a u brojnim slučajevima i smanjuje potreban broj dolazaka u Grad. Osim tih prednosti, građanima se omogućuje preglednija evidencija njihovih podnesaka, jer sustav svu komunikaciju s pratećim podacima o podnesku, odnosno zahtjevu, podnositelju dostavlja povratno i putem elektroničke pošte.



Zahtjeve i druge podneske i dalje je moguće predati klasičnim načinom, bilo osobnom dostavom u pisarnicu Grada Požege ili putem pošte. No, digitalni obrasci predstavljaju alternativnu, odnosno dodatnu mogućnost komunikacije građana i poslovnih subjekata s Gradom Požegom, kojoj je cilj olakšati i povećati kvalitetu komunikacije.

Pristup platformi može se ostvariti kroz izbornik na službenoj internetskoj stranici Grada Požege, ili putem sljedeće poveznice: https://www.pozega.hr/eusluge/.

Izvor:www.pozega.hr



Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Izlazite li na glasanje u srijedu, 17.4.2024.?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI