Priopćenje Podravske banke u vezi njihove zaposlenice, koja je pod sumnjom na virus COVID-19


(FOTO: M.M.)

31.3.2020. | 16:44 | 034portal.hr
Pregleda: 15028

Na e-mail naše redakcije stiglo nam je priopćenje Podravske banke u vezi njihove djelatnice koja radi u njihovoj poslovnici u Požegi te koja se nedavno vratila iz Turske pod sumnjom da je zaražena s virusom COVID-19, o čemu smo pisali ranije.

Priopćenje Vam prenosimo u cijelosti...

Poštovani,
ovim putem se očitujemo na članak objavljen na vašem portalu.


Jučer smo informirani kako je bliskom kontaktu našeg zaposlenika utvrđen pozitivan nalaz na COVID-19. U stalnom smo kontaktu s našom zaposlenicom kako bi pružili svu moguću potporu.


Ovim putem želimo napomenuti kako je Podravska banka postupala u skladu s preporukama epidemiologa te je dotična zaposlenica posljednjih 11 dana upućena u samoizolaciju.

Međutim, iako naša zaposlenica trenutno nema utvrđen pozitivan nalaz na COVID-19, odlučili smo samoinicijativno poduzeti niz preventivnih mjera kako bi zaštitili svoje klijente i zaposlenike. Stoga je privremeno zatvorena poslovnica u Požegi kako bi je temeljito očistili i dezinficirali. Dodatno, Banka je osigurala kontinuitet poslovanja te u poslovnicu sutra dolazi novi tim zaposlenika i nastavljamo s redovnim poslovanjem.

Podravska banka je već ranije poduzela potrebne mjere kako bi zaštitila svoje klijente, istovremeno im neometano pružajući bankarske usluge. Skratili smo radno vrijeme poslovnica te ih opskrbili sredstvima zaštite – maskama, rukavicama, dezinfekcijskim sredstvima i pregradama od pleksiglasa na pultovima. U skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, klijente usmjeravamo da u poslovnice ulaze pojedinačno, a svoj red pričekaju na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ispred poslovnice. Također, ukinuli smo poslovna putovanja i zaposlenike potičemo da koriste alternativna rješenja vezana za rad, poput rada od kuće.

Kako bi klijentima pružili maksimalnu sigurnost i povjerenje te nesmetano poslovanje, pozivamo ih da ovih dana svoje bankarske aktivnosti, kada je moguće, obavljaju putem online aplikacija POBAklik, mPoba i POBA eBroker koje im stoje na raspolaganju i rade bez smetnji. Kao i do sada, sve nužne informacije mogu se dobiti na www.poba.hr, putem Info centra na broj telefona 072 20 20 20 ili na [email protected], gdje odgovaramo na sve upite klijenata.





Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI