13.09.2011.
Mario Nakić
Pregleda: 10225
Autobusni kolodvor u Požegi
(FOTO: APP.hr)
Kao što je najavljeno, iz uprave APP-a danas su se oglasili javnim priopćenjem kojim odgovaraju na jučerašnje kritike iz HSU-a, a povodom prijevoza 17 umirovljenika s odmora iz Srime u Požegu. Priopćenje APP-a prenosimo u cijelosti.
"Povodom napisa u medijima o prijevozu putnika na relaciji Srima - Požega, dana 30. kolovoza 2011. godine, ovim putem obavještavamo Vas da smo istražili okolnosti navedenog prijevoza te utvrdili da smo u tom slučaju prijevoz 17 putnika izvršili autobusom od 20 sjedala, koji je tehnički ispravan i odgovara standardima prijevoza putnika, ali pri organizaciji navedenog prijevoza nismo uočili pitanje količine prtljage koju su putnici imali sa sobom, a koja nije mogla sva stati u prtljažnik autobusa pa se dogodilo da se dio prtljage morao prevoziti u autobusu pa je došlo do smanjenja razine kvalitete usluga koju pružamo našim putnicima.
Sukladno tome, ovim putem se također ispričavamo korisnicima usluga zbog nastalog poremećaja u organizaciji predmetnog prijevoza.
S poštovanjem!
Ivan Križanović, predsjednik Uprave APP Požega.
Ovdje pročitajte što su jučer rekli na konferenciji za medije predstavnici HSU-a.