Semafori na Krndiji ne rade zbog nelogično ocrtane zebre

Semafori na križanju ulica Marina Držića i Pilanski put
(FOTO: Mario Barać)

31.05.2012. | Mario Barać
Pregleda: 9128

U redakciju 034portala javio se čitatelj iz Pakraca, stanovnik stambenog naselja Krndija, gdje su prije godinu dana postavljeni semafori na križanju državne ceste D5, odnosno ulica Marina Držića i Pilanski put. Semafori još uvijek nisu u funkciji i samo treptećim žutim svjetlom upozoravaju vozače. Čitatelj pita kada će proraditi.

Kako doznajemo u Hrvatskim cestama, razlog je banalan.

Čer vs. Čar


– Problem je u Gradu Pakracu, jer su na nelogičan način ocrtali pješački prijelaz na samom križanju. Takozvana „zebra“ ide praktički kroz križanje, između dva semafora što nema nikakve logike. Mi nemamo potrebne uvjete i ne možemo uz takvu horizontalnu signalizaciju pustiti semafore u rad. Kada se pješački prijelaz oboji ispravno, tada ćemo moći semafore pustiti u rad, pojasnio je Nenad Čer, voditelj slavonskobrodske ispostave Hrvatskih cesta.


Za ove je semafore, koji još ne funkcioniraju, potrošeno 400.000 kuna poreznih obveznika.

- To je opravdanje za neučinjeno - naglašava Marija Čar, voditeljica Odsjeka za graditeljstvo u Gradu Pakracu. – Pješaci i uz ovakav pješački prijelaz mogu nesmetano prijeći cestu, ali ćemo taj nedostatak ipak uskoro ispraviti. Sada u gradu odrađujemo krpanje udarnih rupa nakon čega ide ponovno bojanje horizontalne signalizacije i tada ćemo ponovno obojiti i sporni pješački prijelaz na Krndiji - pojašnjava Čar.

Kamioni su najopasniji

Ova prometnica je praktički postala pakračka obilaznica, posebno za teretni promet i kamione koji prometuju u smjeru Požege odnosno Daruvara, a upravo kamioni na tom dijelu ceste stvaraju najveću gužvu. Potvrdio nam je to i Vinko Andričević, vlasnik ugostiteljskog objekta koji se nalazi neposredno uz spomenuto križanje.

– Osobito je opasno kamionima koji se iz smjera Pilane uključuju na glavnu cestu u smjeru Sirača i Daruvara. Da bi skrenuli, moraju koristiti oba traka što je opasno jer semafori ne rade, a niti pregledanost na tom dijelu ceste nije najbolja. Opasno je i za pješake, a najveća opasnost su kamioni koji se pod teretom spuštaju prema gradu iz smjera Daruvara. Semafori ne rade pa se kamioni  povezu malo brže, a veliki je problem onda zaustaviti kamion koji vozi dvadesetak i više tona, pojašnjava Andričević.



Najveće gužve od 15 do 16 sati

Dodaje kako je najveća gužva između 15 i 16 sati kada s posla idu ljudi koji rade u firmama u Poduzetničkoj zoni.

– Stvori se velika kolona jer je pojačan promet i na glavnoj cesti pa oni sa sporedne imaju problema prilikom uključivanja. To je još jedan od razloga zašto je važno da semafori prorade što prije, zaključuje Andričević.



Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI