Seksi spotovi više utječu na djevojčice nego na dječake

50 Cent i Paris Hilton
(FOTO: Wikimedia)

29.09.2011. | M.N.
Pregleda: 2669

Glazbeni videospotovi s erotskim ili seksi-scenama utječu na ponašanje djevojčica više nego na dječake, zaključio je nizozemski profesor pop-kulture Tom ter Bogt, prenosi Wikinews.

Ter Bogt je proveo istraživanje tako što je djeci starosti od 13 do 16 godina puštao videospotove 50 Centa, Amande Wilson, Nellyja, grupe NERD, Davida Guette i drugih pop pjevača i glazbenika te je nakon toga ispitivao njihovo ponašanje i reakcije. Nakon gledanja videospotova, djevojčice su u većini slučajeva bile uvjerene kako je vanjski izgled bitan u komunikaciji te su većinom izrazile nezadovoljstvo svojim trenutačnim izgledom. Dječaci, s druge strane, nisu pokazali toliku važnost dotjerivanja i ponašanja prilikom komunikacije sa suprotnim spolom.

- Nema razloga za moralnu paniku - rekao je Tom ter Bogt, koji predaje pop kulturu mladih. - Mladi moraju eksperimentirati kada je riječ o seksu. Međutim, njihovi eksperimenti moraju biti bazirani na jednakosti među spolovima, a u glazbenim videospotovima te jednakosti nema. Spotovi jednostavno mijenjaju mišljenje djevojčica, tjeraju ih da se što više šminkaju, dotjeruju i da se ne osjećaju lijepo u svojoj koži.


Ter Bogtovo istraživanje potvrdilo je neka ranija istraživanja koja su provodili američki psiholozi. Međutim, prema njima i dalje glavnu ulogu u odgoju i ponašanju tinejdžera imaju roditelji.




Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI