Javni poziv za odabir agencije: obilježavanje Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa

FOTO: 034 portal

15.9.2020. | 11:12 | PU PSŽ
IZVOR: PU požeško slavonska
Pregleda: 947

Poštovani predstavnici agencija u Republici Hrvatskoj,
Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske poziva vas na iskazivanje interesa za sudjelovanjem u Javnom pozivu za odabir agencije za kreativnu izradu kampanje i organizaciju događaja povodom Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa.

Sa ciljem utjecaja na smanjenje broja prometnih nesreća i stradalih osoba, Hrvatski sabor je 21. listopada proglasio Nacionalnim danom sigurnosti cestovnog prometa, koji se ove godine po prvi puta obilježava.

Za obilježavanje navedenog dana u Nacionalnom programu sigurnosti cestovnog prometa osigurano je 300.000,00 kuna (s PDV-om).


Opće informacije:


Ministarstvo unutarnjih poslova RH je tijelo državne uprave nadležno za poslove sigurnosti cestovnog prometa te je nositelj Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa (2011.- 2020.).
Tijekom godina provedbe preventivnih i represivnih aktivnosti postignuti su određeni rezultati i to prvenstveno u značajnom smanjenju smrtno stradalih u prometu, a u posljednjim izmjenama i dopunama Zakona o sigurnosti prometa na cestama jasno je definirano osam najtežih prekršaja koji uzrokuju najteže posljedice u prometu.

Valja izdvojiti četiri glavne ubojice u cestovnom prometu, a to su prekoračenje brzine kretanja vozila, korištenje mobitela (distrakcije) tijekom vožnje, nekorištenje sigurnosnog pojasa i upravljanje vozilom pod utjecajem alkohola. Djelovanje Ministarstva unutarnjih poslova u zakonodavnom, provedbenom i medijskom smislu usmjereno je prema senzibiliziranju javnosti o opasnostima i posljedicama kršenja prometnih propisa te poticanju sudionika u prometu na usvajanje pozitivnih oblika ponašanja u prometu.

Cilj ovog Poziva je odabir agencije s kojom će se potpisati Ugovor o organizaciji obilježavanja Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa.

Agencijski zadatak:

Prezentacija agencije, predstavljanje tima i referenci, Prezentacija obilježavanja događaja Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa, Prezentacija komunikacijske strategije (priprema materijala za postojeće komunikacijske kanale Ministarstva i Nacionalnog programa - Twitter, YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn)

Cilj agencijskog zadatka pod rednim brojem 2:

1. pronaći inovativan model obilježavanja, koji udovoljava aktualnim epidemiološkim mjerama koje su na snazi, a koji je inovativan u konceptu,

2. originalnošću načina obilježavanja i pozitivnom atmosferom najave događaja potaknuti interes javnosti i ostati u sjećanju,hodogram obilježavanja događaja (cjelovito rješenje).

Cilj agencijskog zadatka pod rednim brojem 3:

1.upoznati javnost da se po prvi puta obilježava Nacionalni dan sigurnosti cestovnog prometa,  kreiranje video/audio i/ili tiskanih materijala koji će s jedne strane upozoriti opću populaciju na opasnosti kršenja prometnih propisa i mogućnost najtežih posljedica, a s druge strane potaknuti na promjene ponašanja i usvajanje pozitivne prometne kulture,kreativni oblici PR oglašavanja (moto ovogodišnjeg događanja, hashtag…).

Izazovi:

-stradavanja u prometu izazivanju sablazan i deklaratornu osudu svih, međutim, većina sudionika u prometu svakodnevno koristi mobitel (kao najopasniju distrakciju) i ne koristi sigurnosni pojas,percepcija da policija samo kažnjava, a ne provodi dovoljno preventivnih aktivnosti.

Prezentacija:

Agencija će uživo prezentirati sve agencijske zadatke.

Kriterij za odabir agencije:

Kreativnost koncepta obilježavanja Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa iOpći dojam prijedloga kreativnih rješenja i preventivnih poruka.

Obilježja ciljanih skupina i pokazatelji:

Bilten o sigurnosti cestovnog prometa,najviše prometnih nesreća dogodi se u srpnju, kolovozu i rujnu, petkom, subotom i ponedjeljkom; od 14 do 18 sati,prometne nesreće najčešće se događaju na ravnom i suhom cestovnom pravcu te tijekom vedrog dana ne noći,  nastradali sudionici su najčešće starosti 35-44 godine, potom 65 godina i stariji.

Potvrde sudjelovanja:

Kranji rok za potvrdu sudjelovanja u ovom javnom pozivu je 18. rujna 2020. godine na adresu e-pošte [email protected].

Zaključno:

Ovo je javni poziv za agencije s područja Republike Hrvatske.
Maksimalan iznos ukupnih troškova organizacije eventa i prateće komunikacije iznosi 300.000,00 kuna s uključenim PDV-om.
Prezentacije nije potrebno slati na ranije navedenu e-mail adresu nego ih osobno prezentirati.

Termini prezentiranja agencijskih zadataka su između 30. rujna i 2. listopada ove godine te ćete o svom terminu biti obavješteni.  

Prezentacije svih zadanih agencijskih zadataka održat će se u službenim prostorijama Ministarstva unutarnjih poslova (Ravnateljstva policije) na hrvatskom jeziku, u trajanju do 60 minuta pred Povjerenstvom.  

Informacija o odabranoj agenciji bit će poznata najkasnije 5. listopada, nakon čega će se s odabranom agencijom sklopiti Ugovor.

Kontakt:
U slučaju dodatnih pitanja možete se obratiti na:
[email protected]
[email protected]


Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI