18.03.2017.
A.M.
Pregleda: 10922
Voda u Lukaču
(FOTO: 034 Portal)
Čitateljica iz Požege koja je željela ostati anonimna, nam se javila s problemom nepitke vode koja kod nekih ljudi uzrokuje crijevnu i želučanu virozu.
"Zašto danima kupujemo vodu jer ova iz slavine ima okus zemlje i/ili metala, ovisno o dobu dana, a nitko nas još nije obavijestio što se događa? Zašto plaćamo vodu ako ju ne smijemo popiti? Možemo tako iskopati bunare u dvorištima stambenih zgrada, bar ne bi morali kupovati flaširanu u trgovinama", govori ljutito čitateljica.
Upit vezan za ovaj problem poslali smo Tekiji d.o.o., a njihov odgovor je sljedeći:
"Tekija d.o.o. nije zaprimila niti jedan upit građana Požege vezano na navodnu "zagađenost" vode za ljudsku uporabu. Predlažemo da građane uputite da se jave u Tekiji ako ima ikakvih problema. Tekija d.o.o će uzeti uzorke vode na adresi osobe koja se žali na kvalitetu vode. Ako postoje prijave koje navodite bilo bi dobro znati o koliko prijava se radi i s kojeg područja.
Voda u sustavu javne vodoopskrbe je zdravstveno ispravna i nema nikakvih poremećaja u sustavu javne vodoopskrbe.
Razlika u okusu može biti ovisno s kojeg izvorišta ili crpilišta voda trenutno dolazi u neki dio sustava vodoopskrbe. Razlika u okusu može biti ovisno s kojeg izvorišta ili crpilišta voda trenutno dolazi u neki dio sustava vodoopskrbe. "
Dakle, ako imate problem s vodom iz slavine, sumnjivog vam je okusa, mirisa i izgleda, najbolje bi bilo da se obratite Tekiji d.o.o. na telefonski broj 034/412-450 koja je otvorena za sva pitanja i prigovore građana.