U HGK komori Požega održan seminar ¨Osmišljavanje turističkog proizvoda u ruralnom turizmu¨

Seminar "Osmišljavanje turističkog proizvoda u ruralnom turizmu“
(FOTO: M.M.)

16.03.2017. | M.M.
Pregleda: 5112

Danas se u dvorani HGK – Županijske komore Požega održava seminar "Osmišljavanje turističkog proizvoda u ruralnom turizmu"

Organizatori seminara su Turistička zajednica Požeško-slavonske županije i Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj "Klub članova Selo" uz pokroviteljstvo Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva turizma i podršku HGK – Županijske komore Požega.

Cilj seminara je pomoć i obrazovanje registriranih i potencijalnih OPG-ova, turističkih seljačkih gospodarstava, poduzetnika u ruralnom turizmu te svih djelatnika koji rade na području ruralnog i tradicijskog turizma, oko osmišljavanja i kreiranja turističkog proizvoda, plasmana turističkog proizvoda, razvoja turističkog proizvoda, te suradnje s turističkom industrijom.






"Drago mi je da smo već drugi puta u Požegi, a danas imamo nastavak prijašnje edukacije koja je trajala dva dana.

Ima prekrasnih primjera ljudi koji su napravili izuzetno interesantne pakete turističkih proizvoda, ali ima ljudi koji zapravo to ne znaju. Naši ljudi seoskih domaćinstava se primarno bave svojom djelatnošću i zato mislim da je edukacija bitna u cijelom Hrvatskom turizmu pogotovo od ovih najbazičnijih pružatelja usluga.

Ljudima želimo pojasniti da ne dođu u nekakvu situaciju da možda i u najboljoj namjeri kako bi pruži što više usluga ne nađu se u problemu regulative koji ih kasnije mogu koštati neke kazne.

Karakteristike dobro osmišljenog turističkog proizvoda je to da ste jedinstveni, autentični kako bi čovjeka, turista privukli." - rekla nam je Dubravka Davidović konzultant u turističkoj industriji i predavač na seminarima o ruralnom turizmu koje se provodi kroz cijelu Hrvatsku.







"Jedna od tema je kako ispričati vinsku priču, jedna od osnovnih stvari je u zemlji kao što je Hrvatska iskomunicirati to vino na adekvatni način kako bi u konačnici poručio nekakve rezultate.

Mi priču u svakom slučaju imamo, komunikacija nije možda na razini na kojoj bi trebala biti i na kojoj može biti ali uz adekvatnu pomoć to se može iskomunicirati i poboljšati.

Primjer vinske priče je Malvazija gdje je jedna regija podigla svoju sortu na vrlo visoku kvalitativnu razinu što marketinški i enološki." - rekao nam je Dražen Plasaj konzultant za marketing i komunikaciju







Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Izlazite li na glasanje u srijedu, 17.4.2024.?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI