11.03.2016.
Vjeran Blašković
Pregleda: 6503
2.a razred OŠ Julija Kempfa
(FOTO: Vjeran Blašković)
- Uz igru se najbolje uči, volim se igrati s djecom jer kroz igru uče, a da toga nisu niti svjesni. Oni će danas u dva školska sata ponavljajući gradivo iz hrvatskog jezika uz igru naučiti i zapamtiti više nego što bi napravili u tjedan dana. Nismo svi isti, niti učenici, niti nastavnici, a ovo je izvrstan način za učenje - priča nam učiteljica 2.a u OŠ Julija Kempfa Ivana Jukić Matijević.
Ona je danas s djecom kroz projekt "Igrajmo se jezikom" obilježila Dane hrvatskog jezika koji traju do 17. ožujka. Igrajmo se jezikom projekt je Udruge Zvono i eTwinninga, a provodi se u osnovnim i srednjim školama diljem Hrvatske.
- Cilj je kroz različite jezične igre ovladati i ponoviti sadržaje hrvatskog jezika te približiti djeci ljepotu materinjeg jezika. Sadržaji gramatike i pravopisa su osnovnoškolcima često nerazumljivi, nezanimljivi i teški, a jezična igra im omogućava usvajati ili ponavljati znanja na zanimljiv, možemo reći prirodan način jer je igra djetetu prirodan način učenja i njegova razvoja - rekla nam je učiteljica Jukić Matijević.
Tako su drugašići danas ponovili naučene jezične sadržaje kartajući se.
- Dobre su igre, zanimljive i vesele. Često se igramo i najbolje mi je kartanje. Pravila su takva da svaki igrač uzima karticu i onda mora riješiti zadatak, a svaki točan odgovor nosi bodove - ispričala nam je učenica Marta Dorontić.
Pored kartanja, djeca su igrala igre "Na slovo, na slovo", "Slovkaj mi slovkaj", "Luda pitanja, ludi odgovori" i "Gospodar pokreta". U ovaj projekt uključila se i učiteljica Sanja Lovrić s učenicima 1.a razreda.