Biciklima do Vatikana i natrag: ¨Izdržat ćemo sigurno, ponijeli smo slavonsku kobasicu¨

Biciklisti su se okupili u Sesvetama
(FOTO: Klementina Malčić)

09.08.2015. | Klementina Malčić
Pregleda: 9390

- Nakon što sam teško stradao u prometnoj nesreći prije tri godine, u zahvalu što sam se oporavio, otišao sam pješice u Međugorje. Usprkos tome što i danas imam trajne ozlijede koje me sprječavaju u nekim aktivnostima na biciklu se osjećam odlično. Tako je sve krenulo, taj odličan osjećaj na biciklu me spašavao.

Godinu za godinom sam s prijateljima obilazio razna mjesta i pošto nas sve više vuče biciklizam, došli smo na ideju da idemo ne samo na hodočašća, iako nam je to prvenstveni cilj, nego i na kulturna događanja. Naš cilj je obilaziti svetišta i zahvaljivati se na stvarima koje su nam se činile nemogućima, a ipak su se ostvarile, to je uistinu žrtva, zbog toga smo odabrali ovaj put do Vatikana - rekao nam je Tomislav Šedevi iz Sesveta.

Put do Vatikana i natrag dug je oko 2300 kilometara, očekujemo da smo prvi dan u Zagrebu, drugi dan u Ljubljani, treći u Veneciji itd. Moram napomenuti, imamo bicikle koji su u potpunosti obični, sami vozimo svoju opremu, sami se snalazimo gdje ćemo spavati i što ćemo jesti. Za prvi dan našeg putovanja imamo smještaj u Zagrebu, a za ostatak se sami snalazimo, ponijeli smo si hrane za dva dana, zbog vrućine nismo mogli više jer bi se pokvarila.

Hranu ćemo si kupovati po usputnim trgovinama, grad Pleternica te grad Kutjevo su nam puno izašli u susret s financijskim sredstvima od kojih ćemo si kupovati obroke. Puno se povodimo s Božjom providnošću, odlazimo skromni s velikom namjerom i željom od srca da dođemo do svoga cilja. Meni ovaj put predstavlja blagoslov - zaključuje Tomislav.

- Moja želja je obilaziti razna svetišta, do prije nekoliko godina nisam našao nikoga tko bi se odvažio stoga sam se molio i upoznao Dražena, jednog od prijatelja s kojima idem na ovo putovanje. Tu je nastalo prijateljstvo i moje prvo putovanje, prošle godine u Međugorje. Nakon toga sam posjetio Sarajevo, Vukovar, Đakovo i okolna sela. Sklopio sam puno poznanstava posebno mi se dopalo kako te ljudi dočekaju u svojim domovima i koliko imaju ljubavi prema nepoznatim osobama, neopisiv osjećaj.

Volio bih da potaknemo druge ljude da ono što nose u sebi i pokažu i da se posebno mlade osobe ne stide duhovnog života te da čovjek čovjeka cijeni i širi ljubav - kazao nam je 23-godišnji Matej Paulić iz Kutjeva.

- Student sam teologije u Đakovu i u potpunosti sam predan ovome. Za mene ovo putovanje predstavlja jednu žrtvu, jednu pokoru koju želim dati Bogu. Kada sam ovu vijest rekao svojoj obitelji isprva je to bila nevjerica, ali s vremenom su me podržali. Kroz šalu mi je prijatelj rekao da on ovoliko kilometara ne bi uspio prijeći ni s automobilom, a kamoli s biciklom. Kada dođem na odredište to je, vjerujte, neopisiv osjećaj. Zbog osjećaja ponosa i sreće kojeg osjetim kada dođem do odredišta, ništa me ne brine, znam da ćemo sve usputne probleme savladati - kazao nam je 20 - godišnji Matija Bajt iz Knežaca.

- Radim kao sezonac na moru i svaki dobiveni godišnji odmor iskoristim na ovakva događanja. Biciklom do Vatikana za mene predstavlja priliku koja se ne smije propustiti. U biti većina ljudi se ne može odvažiti i krenuti ovim putem. Jako sam uzbuđen, naročito jer imamo u planu prvi dan prijeći nekih 190 kilometara, a ja bicikl nisam vozio dulje vrijeme. To je uistinu izazov za mene, ali uz slavonsku kobasicu koju smo ponijeli, izdržat ćemo - rekao nam je Dražen Petir iz Ferovca.

Tražit ćemo ljude da nam omoguće prostor za spavanje po raznim župama i samostanima, ako to ne bude ostvarivo, imamo pripremljen šator. Iskreno, put ne znamo ali imamo kartu, snalazit ćemo se - dodaje 25 godišnjak.

Momci put Vatikana i nazad uputili su se jutros u 2 sata iza ponoći. Sretno!

Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Koje je vaše mišljenje o euru godinu dana nakon uvođenja?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.