04.07.2015.
Lidija Galić
Pregleda: 6006
Antun Starčević žali se na pijesak u vodi iz vodovoda
(FOTO: Lidija Galić)
"U listopadu 2011. godine sam izmiještao vodovodne cijevi te vidio da u vodokotliću ima pijeska. Budući da sam ugrađivao novi bojler smatrao sam da trebam staviti dodatnu zaštitu i kupio sam filter za vodu. Platio sam ga oko 400 kuna", prepričava Antun Starčević iz požeške Ulice kneza Branimira.
Kaže da filter čisti svakih šest mjeseci te da bi, s obzirom na količinu pijeska, vjerojatno to trebao raditi i češće. Kad je vidio da su na Sajmištu djelatnici "Tekije" ugrađivali filtere kućanstvima otišao je u Tekiju ukazati im da se sa sličnim problemima bore i oni u brdskim dijelovima grada.
- Nisu mi vjerovali jer su mislili da se s pijeskom u vodi bore samo građani u nižim dijelovima grada, odnosno na Sajmištu. Pitali su me je li možda moja kuća zadnja na priključku, ali nije. Rekli su da će doći vidjeti o čemu se radi. Ne tražim ja od njih nekakvu naknadu. Neka mi ugrade filter kakve su na Sajmištu ugrađivali jer takvi su puno bolji, a problem je gotovo isti kao kod tih ljudi - kaže Starčević.
Trenutačno problem rješava s postojećim filterom, no smatra da treba "Tekija" poduzeti konkretnije poteze.
- Ja sam svoj problem riješio sam, ali to nije rješenje. Otkud pijesak u vodi ako se cijevi redovito ispiru? - pita na kraju Starčević.