27.05.2015.
Lidija Galić
Pregleda: 3859
Pijesak u vodi
(FOTO: Čitatelj)
Nakon što su nam se stanari požeškog Sajmišta jučer ponovno požalili na pijesak u vodi, iz "Tekije" d.o.o. smo zatražili odgovor hoće li i što poduzeti da se ovaj problem riješi.
Milan Beslić, voditelj Razvojno-tehnološkog sektora nam je odgovorio da je u tijeku priprema natječajne dokumentacije za ugradnju opreme za prvu fazu filtracije, a radove i ugradnju opreme financirat će Hrvatske vode i Tekija d.o.o.
- Tijekom prošle noći na području Velike je još uvijek bilo oborina pa nije došlo do očekivanog smanjenja mutnoće na izvorištima. Izvorišta Veličanke i Stražemanke su i dalje gotovo u cijelosti isključena iz sustava vodoopskrbe, a opskrba pitkom vodom sjevernog dijela Požeštine se obavlja uglavnom iz rezervnog crpilišta Dubočanka. Na području Požege su uključeni dodatni zdenci.
Tijekom prijepodneva uzeti su uzorci vode na području Velike, Biškupaca i na više mjesta u gradu Požegi. Analize pokazuju da je prisutno vrlo blago zamućenje okom nevidljivo, uz prisutnost rezidualnog klora u svim uzorcima i da se stanje normalizira. Djelatnici Tekije d.o.o. i dalje prate stanje na terenu i poduzimaju potrebne aktivnosti na ispiranju mreža do potpune normalizacije stanja – odgovorio nam je Beslić.
Apelira na građane da ukoliko primijete zamućenje takvu vodu ne koriste za piće bez prokuhavanja, te da o zamućenju obavijeste dežurnu službu Tekije d.o.o. na broj telefona 312-450.
Tvrdi da su do sada imali samo jedan upit korisnika s područja Sajmišta vezan za prisutnost pijeska u vodi.