HGSS-ova Izložba „Trending #HGSS70“ nagrađena Grand PRixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću

FOTO: HGSS

23.4.2021. | 12:04 | HGSS
Pregleda: 1027

Prva hrvatska izložba tweetova „Trending #HGSS70“, događaj posvećen 70. obljetnici postojanja Hrvatske gorske službe spašavanja koju je služba postavila u rujnu 2020. s agencijom CTA komunikacije, osvojila je Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) u kategoriji komunikacije događaja. Nagrada je to kojom se preko deset godina nagrađuju najbolji komunikacijski projekti u Hrvatskoj i regiji, a stručni žiri prepoznao je kreativnost i učinkovitost objava koje su izrazito brzo privukle veliku pozornost javnosti i medija.

„U HGSS-u se za cjelovitu komunikaciju brine Komisija za informiranje i analitiku, a nama, članovima komisije, ovo je golemo priznanje. Hvala svim kolegama i kolegicama na predanom radu i trudu, kao i agenciji CTA komunikacije koja nam je pomogla kako osmisliti i postaviti Izložbu, tako i doprijeti do svih onih koji su nas na bilo koji način podržali. S godinama smo uvidjeli da Hrvati vole informacije dobivati u šaljivom obliku, ali se i našaliti na svoj i tuđi račun, stoga ćemo ovaj Grand PRix shvatiti kao poticaj da nastavimo sa svojim prepoznatljivim šalama s ozbiljnom i edukativnom porukom“, istaknuo je Jadran Kapović, pročelnik HGSS-ove Komisije za informiranje i analitiku.




Izložba tweetova bila je postavljena od 19. do 25. rujna u zagrebačkoj Uraniji – prostoru kreacije, gdje su se okupljeni prisjetili simpatičnih rečenica objavljenih na Twitteru HGSS-a poput: „Dragi turisti, mi smo jako pristupačni ljudi, no zaista ne želite naše društvo dok ste na odmoru“ zbog kojih su mnogima jedan od najdražih komunikatora na društvenim mrežama. U pandemijskoj godini, izložbu edukativnog, šaljivog, ali i dramatičnog sadržaja oblikovali su i najavljivali na sebi svojstven način pa je tako jedna od omiljenih najava bila: „Rijetka situacija u kojoj mi šaljemo lokaciju, a vi dolazite“.




„Zahvaljujem HGSS-u na povjerenju koje su nam ukazali i cijelom timu CTA komunikacija čija je kreativnost i ustrajnost omogućila postavljanje jedne izložbe u doba pandemije i njenu vrsnu komunikaciju. Prošla godina za sve nas je bila izazovna, a ovime smo pokazali kako se uz pravi pristup zaista može sve. Veliko hvala svim našim partnerima, timu 2Dizajnera, Jeleni Devčić iz tvrtke Invictus te vodstvu Uranije – prostora kreacije koji su donirali svoj rad. Hvala i žiriju HUOJ-a koji je nagradio trud svih uključenih, a našim sufinalistima iskrene čestitke“, istaknuo je Petar Tanta, direktor komunikacijske agencije CTA komunikacije.



Stručni žiri je HGSS-ovu komunikaciju već jednom nagradio, i to 2017. titulom Komunikatora godine. Dodjela nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću drugi put zaredom održala se u online izdanju radi poštivanja mjera fizičkog distanciranja, a HGSS je u završnicu ušao s komunikacijom događaja „Heineken 0.0 Karlovački cener“, agencije „Izvan fokusa“ te komunikacijom i organizacijom Press centra za otvorenje Europske prijestolnice kulture „Rijeka 2020“, agencija Madison Consulting i Media Val.





VIŠE NA TEMU:
HGSS
IZLOŽBA
NAGRADA
GRAND PRIX

Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Jeste li zadovoljni rezultatima Izbora?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI